Direct naar de contentDirect naar de footer
Powered by GooglePowered by Google

Meetings & Events

De 13 multifunctionele vergaderzalen zijn ideaal voor het organiseren van uw meeting, training, congres of event. Door de centrale ligging nabij onze hoofdstad Amsterdam aan de A10 en A8 is het hotel de perfecte uitvalsbasis voor gasten uit het hele land.

Brochure

Brochure

Bent u geïnteresseerd in het organiseren van een evenement in ons hotel of wilt u meer informatie? Bekijk onze brochure of neem contact op met ons sales team!

T. +31(0)20 820 7601
E. sales@oostzaan.valk.nl

Bekijk brochure
Offerte aanvragen

Offerte aanvragen

Wilt u vrijblijvend een offerte ontvangen? Uw wensen kunt u aangeven in het aanvraagformulier, waarna wij contact met u zullen opnemen om de offerte voor u op te stellen.

Offerte aanvragen
Een van de beste vergaderlocaties waar we gebruik van hebben gemaakt. Goede service, prachtige zaal, vriendelijk personeel en het feit dat eigenlijk niets te gek is.
Rasoula van Vliet
UWV
Onze dag voor leidinggevenden werd hoog gewaardeerd. Dat kwam ook zeker ook door de locatie. De faciliteiten, ambiance, lunch en bereikbaarheid kregen niets dan lof.
Erik van Dijk
Leger des Heils
Ik kan het hotel aanbevelen voor de voortreffelijke ondersteuning van een internationaal congres. Mooie zaalinrichting, vriendelijk personeel en een hoog niveau van de catering.
mr.dr. Yvonne Waterman
St. European Asbestos Forum
Wij organiseerden een drie-daags congres voor 450 personen. De samenwerking met de medewerkers van Van der Valk verliep geheel naar wens.
Karin Smits
Stichting MS Research
Ik plan graag mijn landelijke events bij Van der Valk. De locaties zijn allemaal goed bereikbaar en de faciliteiten zijn van een hoog niveau. De communicatie verloopt ook altijd goed.
Miriam Lelieveld
Heijmans Infra

De voordelen van Hotel Oostzaan-Amsterdam

  • 13 moderne zalen

  • Multifunctionele businesslounge

  • 144 luxe hotelkamers

  • Gratis parkeergelegenheid