Direct naar de contentDirect naar de footer

ANNULERING VAN HOTELACCOMMODATIE

Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende:

Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?
U kunt alle type reserveringen, m.u.v. suites, non-refundable en early-birds, kosteloos annuleren tot 12.00 (12 pm) op de dag van aankomst.

Welk tijdstip wordt er bedoeld met '12 uur op de dag van aankomst'?
De mogelijke incheck-tijd verschilt per hotel, kijk hiervoor bij de voorwaarden van desbetreffend hotel. Daarnaast kunt u kosteloos tot 12:00 uur (12 pm) op de dag van aankomst u reservering annuleren.

Heeft u een suite of een gezinskamer gehuurd?
Elk hotel hanteert zijn eigen annuleringsvoorwaarden voor suites en gezinskamers. Deze specifieke voorwaarden kan u terugvinden op de bevestiging van de reservering.

Wat is een non-refundable reservering?
Dit is een reservering welke u direct tijdens het boeken online dient af te rekenen en welke vervolgens niet meer geannuleerd dan wel gewijzigd kan worden.

Waarom zou ik kiezen voor het non-refundable tarief?
Omdat u afstand doet van flexibel annuleren en de reservering direct online betaalt geven wij u een korting. Het non-refundable tarief is hiermee altijd het voordeligste tarief beschikbaar op het moment van boeken.

Wat is een early-bird reservering?
Dit is een reservering met een extra scherp tarief voor de vroege boeker, welke direct online betaald dient te worden. Dit tarief kan niet kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd. De early-bird voorwaarden verschillen per hotel, vraag bij desbetreffende hotel naar hun early-bird voorwaarden.

COVID-19 en non refundable of early-bird reservering:

Voor boekingen die op of na 1 april 2020 worden gemaakt, raden we je aan rekening te houden met de risico's van het coronavirus (COVID-19) en de bijbehorende overheidsmaatregelen. Als je een boeking zonder flexibele annuleringsvoorwaarden hebt, heb je mogelijk geen recht op een voucher. Je annuleringsverzoek wordt dan afgehandeld op basis van door u gekozen voorwaarden en (indien van toepassing) de verplichte consumentenwetgeving. In deze onzekere tijden raden we je aan om een optie met gratis annuleren te boeken. Als je eventueel je reisplannen moet wijzigen, kun je kosteloos annuleren tijdens de periode voor gratis annuleren.

Voor non-refundalbe of early-bird reserveringen gemaakt voor 1 april 2020 raden we u aan contact op te nemen met onze receptie via oostzaan@valk.nl.

Wat is een last minute reservering?
Een last minute is een reservering met een scherp tarief, dat op korte termijn geboekt wordt. Dat wil zeggen dat de geboekte overnachting binnen 2 weken zal plaatsvinden op moment van boeken. Last minutes vindt u enkel op een last minute-pagina en niet tussen de arrangementen, kamers of andere acties.