Direct naar de contentDirect naar de footer

Informatie over het betalen met een betaallink

  • Waarom ontvang ik een e-mail om te betalen met een betaallink en wordt de credit card die ik heb doorgegeven niet gewoon belast
    • Sinds de invoering van de nieuwe Europese richtlijn PSD2 is het voor hotels niet meer mogelijk om creditcards te belasten. Wanneer je een reservering maakt waarvoor een vooruitbetaling of garantie vereist is, sturen we een e-mail met een betaallink om de betaling direct aan ons te voldoen. Pas als de betaling voldaan is, is de reservering definitief.
  • Hoe werkt een betaallink
    • Wanneer je een reservering maakt waarvoor een betaling voor aankomst vereist is, ontvang je een e-mail met daarin een link om de betaling aan ons te voldoen. Alleen wanneer de betaling via de betaallink is voldaan, is de reservering definitief. Bij het uitblijven van een betaling sturen wij een herinnering om de betaling te voldoen. Na het verstrijken van de uiterste betaaldatum annuleren wij vanzelf de reservering.
  • Hoe worden mijn betaalgegevens bewaard?
    • Alle betaalgegevens worden conform de wettelijke eisen beveiligd opgeslagen bij Adyen, de transactieverwerker waar gebruik van maakt.
  • Wat gebeurt er met de credit card gegevens die ik tijdens het boeken heb ingevuld als ik via de betaallink betaal?
    • De creditcard gegevens die tijdens het boeken zijn ingevuld worden niet gebruikt.
  • Waarom moet ik binnen de gestelde termijn betalen?
    • Een reservering is pas definitief als het bedrag betaald is. In geval van een non-refundable reservering betekent dit dat er direct betaald moet worden.
  • Op welke manieren kan ik betalen?
    • Ideal, Mastercard, Visa, American Express, Bancontact, Paypal en onze eigen ValkCadeaucard
  • Wat is PayByLink
    • De betaallink versturen wij met behulp van PayByLink, de dienst waar wij mee samenwerken om betalingen te voldoen. PayByLink biedt een beveiligde betaaloplossing als vervanging voor het belasten van de credit card.