Direct naar de contentDirect naar de footer
Van der Valk hotel Oostzaan
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de maatregelen die in ons hotel van toepassing zijn. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel.

Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen inclusief het dragen van een mondkapje per 1 december 2020:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en desinfecteren geregeld hun handen!

Komt u bij ons overnachten, vragen wij u om uitsluitend contactloos te betalen met PIN,Mobiel, wearable of creditcard. Dit om zoveel mogelijk fysiek contact te voorkomen.

Hotel Oostzaan is afhankelijk van de maatregels opgelegd door de overheid en gemeente, indien hierin aanpassingen worden gedaan zijn we helaas genoodzaakt deze door te voeren, zonder eventuele korting op de aangeboden kamerprijs of arrangementen.

Eten & drinken

Ontbijt:
Voor u als hotelgast bieden we de mogelijkheid aan om een ontbijtpakket te bestelling, deze kunt u op uw kamer nuttigen. Het vooraf bestelde ontbijtpakket kan gedurende de ochtend bij onze takeaway balie afgehaald worden. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, dient u deze de avond van te voren te reserveren via ons receptie team.

Lunch & Diner:
Ons restaurant is gesloten voor zowel hotel als niet hotelgasten.

Roomservice:
Helaas is ons restaurant gesloten, dit weerhoud ons er niet van u, als hotelgast, te voorzien van de heerlijkste gerechten. Op uw kamer treft u een QR code aan, hierop kunt u ons roomservice menu terug vinden en direct uw bestelling plaatsen en veilig betalen.

Wij bezorgen de gerechten tot aan de deur van uw hotelkamer. U ontvangt de eerste en tweede gang van uw bestelling tegelijkertijd, bent u toe aan het toetje? Neem dat contact op met de receptie zodat we deze kunnen bezorgen.

Afhalen:
Vanaf 19 december bieden we verschillende afhaal mogelijkheden voor niet hotelgasten, klik hier voor meer informatie.

Hotelbar en lobby:
Onze Hotelbar & lobby zijn helaas weer gesloten en niet meer toegankelijk zijn voor onze hotelgasten en passanten.

Terras:
Ons terras is helaas weer gesloten en niet meer toegankelijk zijn voor onze hotelgasten en passanten.

Brunch, lunchbuffet en Live Cooking:
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Zalen

In verband met de aangescherpte maatregelen zijn er verscherpte maatregelen om een zaal te reserveren in ons hotel, we vragen u vriendelijk contact op te nemen indien u een zaal wenst te reserveren.

Daarnaast blijven wij uiteraard bereikbaar om al uw andere vragen te beantwoorden en om aankomende reserveringen met u te bespreken. Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan gerust contact op met onze sales afdeling via sales@oostzaan.valk.nl.

Zwembad & Wellness

BELANGRIJK: van 15 december zijn het zwembad en onze wellness helaas tot nader orde volledig gesloten.

Fitness

BELANGRIJK: van 15 december is de fitness helaas tot nader orde volledig gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?

  • Nee, helaas is ons restaurant gesloten. Wel bieden we u de mogelijkheid aan om het Valk gevoel in huis te halen via onze Valk to Go service, klik hier voor meer informatie.

Kunnen we weer in het restaurant eten zonder hotel overnachting?

  • Nee, helaas is ons restaurant gesloten. Wel bieden we u de mogelijkheid aan om het Valk gevoel in huis te halen via onze Valk to Go service, klik hier voor meer informatie.

Moet ik een tijd reserveren om te ontbijten?

  • Nee, helaas is ons restaurant gesloten. U kunt als hotel gast een ontbijtpakket aanvragen via onze receptie, graag de avond van te voren bestellen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt bij ons comfortabel overnachten, helaas zijn wel verschillende faciliteiten gesloten.

Hoe zit het precies mijn de annuleringsvoorwaardenvan mijn kamer reservering?

  • Voor alle annuleringsvoorwaarden verwijzen we u graag naar de bevestiging van uw reservering, daarnaast kunt u meer informatie terug vinden door hier te klikken.

Wat is het beleid tot alcohol consumptie?

  • Momenteel is zowel ons restaurant als onze hotelbar gesloten, wij bieden u de mogelijkheid aan om tot 20:00 uur alcohol te bestellen, welke wij tot uw hotelkamerdeur zullen bezorgen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?

  • Ja, in alle openbare ruimtes van ons hotel geldt per 1 december een mondkapjesplichtvoor iedereen van 13 jaar en ouder. Dit houd in dat u als gast gedurende uw verblijf een mondkapje draagt in alle ruimtes met uitzondering van uw eigen hotel kamer. Indien u een medische indicatie heeft om deze niet te dragen vragen we u vriendelijke om hier een verklaring van te overhandigen bij check-in.

Kan ik weer komen brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?

  • Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad en de fitness geopend?

  • Helaas zijn het zwembad, de wellness het onze fitness volledig gesloten op last van de overheid per 15 december 2020.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?

  • Naast dat u bij ons kunt overnachten bieden we de mogelijkheid om zowel ontbijt, lunch als diner bij ons te bestellen en af te halen bij onze takeaway balie in de lobby.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Extra huisregels gedurende corona periode

In ons hotel gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onzemedewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om devolgende regels na te leven:

  1. Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:
    • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
    • een mondkapje is verplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder.
    • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
    • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
    • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.
  2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.
  3. Onze standaard huisregels kunt nalezen door hier te klikken.

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk & medewerkers

Versie 14 december 2020