Direct naar de contentDirect naar de footer
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan

Hotel is open

Op deze Corona pagina zullen wij de informatie bijwerken met betrekking tot alle informatie die bij ons bekend is. Veel antwoorden op uw vragen treft u hier!

Op dit moment gelden als maatregelen de basis coronaregels zoals het houden van 1,5 meter en het dragen van een mondkapje in alle openbare ruimtes. U kunt helaas niet plaatsnemen in onze restauratieve ruimtes en al onze faciliteiten, zoals het zwembad, zijn gesloten. Overnachten in een hotelkamer is wel nog mogelijk en tevens is het mogelijk om roomservice op de kamer te bestellen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

IN ONS HOTEL HANTEREN DE VOLGENDE UNIFORME MAATREGELEN:

  • Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.

GEPASTE AFSTAND IN ONS HOTEL

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen blijven waarborgen. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

HYGIËNE IN ONS HOTEL

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.

Overnachten

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen.
  • In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen.
  • Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u.
  • Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.
  • Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Faciliteiten

Zwembad en wellness, geopend*.
  • Onze zwembad en wellness zijn geopend voor alle hotelgasten.
  • Het houden van 1,5 meter is verplicht. Is het druk in het zwembad? Vermijd de drukte en bezoek onze faciliteiten op een later moment.

Fitness, geopend*.

  • Onze fitness is geopend voor alle hotelgasten.
  • Het houden van 1,5 meter is verplicht. Is het druk in de fitness? Vermijd de drukte en bezoek onze faciliteiten op een later moment.

*Wenst u gebruik te maken van de Wellness dan wel Fitness dient u bij check-in de Corona Check App met geldige QR code te tonen, na deze check zullen we de toegang tot deze faciliteiten aan uw kamerpas toevoegen.

Eten & drinken

Ontbijt:
U kunt op vertoon van uw coronatoegangsbewijs weer gebruik maken van ons ontbijtbuffet.

Lunch & Diner:
Alle restauratieve binnenruimtes (restaurant/lobby/bar) zijn weer geopend! Voor de lunch van 11:00 tot 17:00 uur en diner van 17:00 tot 22:00, we vragen u vriendelijk bij binnenkomst uw coronatoegangsbewijs gereed te houden.

  • Via de receptie dient u een tafel reservering te maken of reserveer telefonisch uw tafel voor aankomst via 020 - 820 7600;

Lunchbuffet:
Op dit moment hebben wij helaas geen lunchbuffet.

Houdt u er rekening mee dat reserveren zeker aan te raden is voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf anders kan het zijn dat wij u moeten teleurstellen!

Roomservice:
Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers, volgens de richtlijnen van het RIVM. U kunt roomservice bestellen tot uiterlijk 20:45 bestellen en er wordt een extra toeslag gerekend voor het bezorgen. Wij bieden u ook de mogelijkheid om uw maaltijd af te halen, hiervoor berekenen wij geen extra toeslag.

Op uw kamer treft u een QR code aan, hierop kunt u ons roomservice menu terug vinden en direct uw bestelling plaatsen en veilig betalen.

Hotelbar en lobby:
Onze lobby en hotelbar zijn weer geopend voor zowel hotel als niet hotelgasten volgens de richtlijnen van het RIVM, iedereen dient een coronatoegangsbewijs te tonen bij binnenkomst.

Terras:
Ons terras is voor zowel hotel als niet hotel gasten geopend wanneer het weer dit toelaat. Wij nemen voor het terras geen reserveringen aan, iedereen dient een coronatoegangsbewijs te tonen bij aankomst.

Brunch, en Live Cooking:
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Richtlijnen restaurant activiteiten

  • U dient bij aankomst in het hotel uw persoonlijke QR-code in de Corona Check app te tonen.
  • Het is verplicht om gedurende uw verblijf een mondmasker te dragen, aan tafel mag deze af.
  • Heeft u, uw partner of iemand uit uw huishouden verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen;
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers;
  • Bij aankomst in het hotel zal er een controle gesprek plaatsvinden omtrent uw gezondheid;
  • Hoesten en niezen in de elle boog en maak gebruik van papieren zakdoeken;
  • Gelieve zoveel mogelijk af te rekenen met de pin, de creditcard of andere contactloze betaalmiddelen;
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op;
  • Het kan zijn dat u in een andere restauratieve ruimte zit dan u gewend bent;
  • Het desinfecteren/wassen van de handen wordt geadviseerd voordat u het restaurant of de zaal binnenkomt;
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Helaas kunnen wij gedurende deze periode niet altijd aan uw voorkeur voldoen. Wij hopen op uw begrip in deze.
  • Om al onze gasten zo goed mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet mogelijk om apart (per persoon) of in gedeeltes te betalen. Per reservering/tafel verzoeken wij u één betaling voor het gehele gezelschap te doen.
  • Indien u zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.

Zalen

In verband met de aangescherpte maatregelen zijn er verscherpte maatregelen om een zaal te reserveren in ons hotel, we vragen u vriendelijk contact op te nemen indien u een zaal wenst te reserveren.

Daarnaast blijven wij uiteraard bereikbaar om al uw andere vragen te beantwoorden en om aankomende reserveringen met u te bespreken. Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan gerust contact op met onze sales afdeling via sales@oostzaan.valk.nl.

Extra huisregels gedurende corona periode

In ons hotel gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onzemedewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om devolgende regels na te leven:

  1. Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:
    • een mondmasker is verplicht gedurende uw verblijf in ons hotel, uiteraard niet op de hotel kamer.
    • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
    • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
    • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
    • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.
  2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.
  3. Onze standaard huisregels kunt nalezen door hier te klikken.

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk & medewerkers

Versie 26-01-2022

Hotel Oostzaan is afhankelijk van de maatregels opgelegd door de overheid en gemeente, indien hierin aanpassingen worden gedaan zijn we helaas genoodzaakt deze door te voeren, zonder eventuele korting op de aangeboden kamerprijs of arrangementen.