Direct naar de contentDirect naar de footer
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de maatregelen die in ons hotel van toepassing zijn. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel.

Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen inclusief het dragen van een mondkapje per 1 december 2020:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en desinfecteren geregeld hun handen!

Komt u bij ons overnachten, vragen wij u om uitsluitend contactloos te betalen met PIN,Mobiel, wearable of creditcard. Dit om zoveel mogelijk fysiek contact te voorkomen.

Hotel Oostzaan is afhankelijk van de maatregels opgelegd door de overheid en gemeente, indien hierin aanpassingen worden gedaan zijn we helaas genoodzaakt deze door te voeren, zonder eventuele korting op de aangeboden kamerprijs of arrangementen.

Eten & drinken

Ontbijt:
Momenteel kunnen alleen hotelgasten gebruik maken van ons ontbijtbuffet. U kunt via uw account de tijden voor het ontbijt zelf reserveren of gedurende uw check-in in ons hotel.

Lunch & Diner:
Alle restauratieve binnenruimtes (restaurant/lobby/bar) zijn weer geopend! Voor de lunch van 11:00 tot 17:00 uur en het diner van 17:00 tot 22:00 uur. Wij hebben meerdere restauratieve ruimtes waar we gebruik van maken, houdt u hier rekening mee.

  • Via de receptie dient u een tafel reservering te maken of reserveer telefonisch uw tafel voor aankomst via 020 - 820 7600;
  • Een gezelschap mag uit maximum 4 personen bestaan;

Houdt u er rekening mee dat reserveren zeker aan te raden is voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf anders kan het zijn dat wij u moeten teleurstellen!

Roomservice:
Voor gasten die liever op hun kamer dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers, volgens de richtlijnen van het RIVM. U kunt roomservice bestellen tot uiterlijk 21:00 bestellen en er wordt een extra toeslag gerekend voor roomservice.

Op uw kamer treft u een QR code aan, hierop kunt u ons roomservice menu terug vinden en direct uw bestelling plaatsen en veilig betalen.

Hotelbar en lobby:
Onze lobby en hotelbar zijn weer geopend voor zowel hotel als niet hotelgasten volgens de richtlijnen van het RIVM, iedereen dient geregisterd te worden bij binnenkomst.

Terras:
Ons terras is voor zowel hotel als niet hotel gasten geopend wanneer het weer dit toelaat. Wij nemen voor het terras geen reserveringen aan, iedereen dient geregisterd te worden bij binnenkomst.

Lunchbuffet, brunch, en Live Cooking:
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Richtlijnen restaurant activiteiten

  • Heeft u, uw partner of iemand uit uw huishouden verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen;
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers;
  • Bij aankomst in het hotel zal er een controle gesprek plaatsvinden omtrent uw gezondheid;
  • Hoesten en niezen in de elle boog en maak gebruik van papieren zakdoeken;
  • Een gezelschap/reservering mag vanaf heden uit maximaal 4 personen bestaan.
  • Gelieve zoveel mogelijk af te rekenen met de pin, de creditcard of andere contactloze betaalmiddelen;
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op;
  • Het kan zijn dat u in een andere restauratieve ruimte zit dan u gewend bent;
  • Het desinfecteren/wassen van de handen wordt geadviseerd voordat u het restaurant of de zaal binnenkomt;
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Per heden vragen wij onze gasten (zonder tafelreservering) zich te registreren bij ontvangst bij een medewerk(st)er of via het snelle registratieformulier (hiervoor kan u een QR-code scannen bij aankomst in het hotel). Indien u reeds een reservering gemaakt heeft vooraf hoeft u zich alleen bij ontvangst te melden, registeren is dan niet nodig. LET OP: u dient zich wel te allen tijde te melden bij een medewerker om de beschikbaarheid van een tafel na te gaan.
  • Helaas kunnen wij gedurende deze periode niet altijd aan uw voorkeur voldoen. Wij hopen op uw begrip in deze.
  • Om al onze gasten zo goed mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet mogelijk om apart (per persoon) of in gedeeltes te betalen. Per reservering/tafel verzoeken wij u één betaling voor het gehele gezelschap te doen.
  • Indien u zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.

Zalen

In verband met de aangescherpte maatregelen zijn er verscherpte maatregelen om een zaal te reserveren in ons hotel, we vragen u vriendelijk contact op te nemen indien u een zaal wenst te reserveren.

Daarnaast blijven wij uiteraard bereikbaar om al uw andere vragen te beantwoorden en om aankomende reserveringen met u te bespreken. Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan gerust contact op met onze sales afdeling via sales@oostzaan.valk.nl.

Zwembad & Wellness

Ons zwembad is weer dagelijks geopend vanaf 19-05-2021 tussen 09:00 tot 22:00.

Onze zwembad en wellness zijn geopend voor alle hotelgasten (op basis van beschikbaarheid).

  • Reserveren is verplicht van vrijdag 12:00 uur tot maandag 12:00 uur (weekeinde) en op alle dagen in de vakantieperiodes en feestdagen.
  • Van maandag 12:00 uur tot vrijdag 12:00 uur (doordeweeks) is een reservering niet noodzakelijk (m.u.v. vakantieperiodes/feestdagen).

Op basis van beschikbaarheid kunnen onze hotelgasten bij het inchecken informeren naar de beschikbare tijden en kan er een tijdslot gereserveerd worden gedurende het weekeinde. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad.


Gezien de grote belangstelling kunnen we u tijdens het verblijf eenmalig een tijdslot aanbieden van 30 minuten, het kan helaas voorkomen dat we niet alle gasten die een kamer gereserveerd hebben kunnen voorzien van een tijdslot gedurende het verblijf.

Uiteraard volgen onze hotelgasten alle hygiënevoorschriften vanuit het RIVM, zo houden we 1,5 meter afstand van elkaar en dragen we tijdens het binnenkomen en vertrekken een mondkapje.

Volgens de regels van de rijksoverheid mag ons zwembad enkel open voor sportbeoefening, we vragen u vriendelijk hier rekening mee te houden.

Fitness

Onze fitness faciliteiten zijn dagelijks geopend van 07:00 uur tot 22:00 uur.

  • Reserveren is verplicht van vrijdag 12:00 uur tot maandag 12:00 uur (weekeinde) en op alle dagen in de vakantieperiodes en feestdagen.
  • Van maandag 12:00 uur tot vrijdag 12:00 uur (doordeweeks) is een reservering niet noodzakelijk (m.u.v. vakantieperiodes/feestdagen).
Uiteraard volgen onze hotelgasten alle hygiënevoorschriften vanuit het RIVM, zo houden we 1,5 meter afstand van elkaar en dragen we tijdens het binnenkomen en vertrekken een mondkapje.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?

  • Ja, ons restaurant is weer geopend voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf.

Is jullie terras geopend?

Moet ik een reservering maken om te dineren in het hotel?

  • Ja, we raden zowel onze hotelgasten als gasten van buitenaf een tafel reservering te maken. Anders kan het zijn dat wij u moeten teleurstellen!

Moet ik een tijd reserveren om te ontbijten?

  • Ja, U kunt via uw account de tijden voor het ontbijt zelf reserveren of gedurende uw check-in in ons hotel.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt bij ons comfortabel overnachten, helaas zijn wel verschillende faciliteiten gesloten.

Hoe zit het precies mijn de annuleringsvoorwaardenvan mijn kamer reservering?

  • Voor alle annuleringsvoorwaarden verwijzen we u graag naar de bevestiging van uw reservering, daarnaast kunt u meer informatie terug vinden door hier te klikken.

Wat is het beleid tot alcohol consumptie?

  • Wij mogen op dit moment geen alcohol schenken na 22:00 uur en dit mag ook niet genuttigd worden na 22:00 uur. Dit is na deze tijd dan ook niet af te halen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?

  • Ja, in alle openbare ruimtes van ons hotel geldt per 1 december een mondkapjesplichtvoor iedereen van 13 jaar en ouder. Dit houd in dat u als gast gedurende uw verblijf een mondkapje draagt in alle ruimtes met uitzondering van uw eigen hotel kamer. Indien u een medische indicatie heeft om deze niet te dragen vragen we u vriendelijke om hier een verklaring van te overhandigen bij check-in.

Kan ik weer komen brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?

  • Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad en de fitness geopend?

  • Ja, u kunt als hotelgast weer gebruik maken van het zwembad, onze wellness en fitness op basis van beschikbaarheid en reservering gedurende het weekeinde.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Extra huisregels gedurende corona periode

In ons hotel gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onzemedewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om devolgende regels na te leven:

  1. Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:
    • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
    • een mondkapje is verplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder.
    • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
    • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
    • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.
  2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.
  3. Onze standaard huisregels kunt nalezen door hier te klikken.

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk & medewerkers

Versie 10 juni 2021

Hotel Oostzaan is afhankelijk van de maatregels opgelegd door de overheid en gemeente, indien hierin aanpassingen worden gedaan zijn we helaas genoodzaakt deze door te voeren, zonder eventuele korting op de aangeboden kamerprijs of arrangementen.