Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom bij hotel Oostzaan-Amsterdam!
Welkom bij hotel Oostzaan-Amsterdam!
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de maatregelen die in ons hotel van toepassing zijn. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel.

Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en desinfecteren geregeld hun handen!

Komt u bij ons overnachten, vragen wij u om uitsluitend contactloos te betalen met PIN,Mobiel, wearable of creditcard. Dit om zoveel mogelijk fysiek contact te voorkomen.

Eten & drinken

Ontbijt, Lunch en Diner voor hotel gasten:
Momenteel kunnen alleen hotelgasten gebruik maken van ons ontbijtbuffet, á la carte lunch en diner in ons hotel restaurant, voor hotelgasten hebben we geen maximum aantal van 30 en kunnen in ons restaurant plaatsnemen voor de lunch of het diner (wel met reservering).

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Via de receptie dient u een tafel reservering te maken of reserveer telefonisch uw tafel voor aankomst via 020 - 820 7600;
  • Een gezelschap mag uit maximum 4 personen bestaan;
  • Bij aankomst stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.

Verder sluit onze keuken om 21.30 uur en is de laatste tafel reservering mogelijk om 21.00 uur.

Ontbijt, Lunch en Diner voor niet hotelgasten

Helaas is het vanaf 15-10-2020 niet meer mogelijk om als niet hotel gast bij ons te komen ontbijten, lunchen of dineren.

Roomservice:
Voor gasten die liever op hun kamer dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers, volgens de richtlijnen van het RIVM. U kunt roomservice bestellen tot uiterlijk 21:30 bestellen en er wordt een extra toeslag gerekend voor roomservice.

Hotelbar en lobby:
Onze hotelbar blijft geopend voor onze hotelgasten vanaf 17:00 volgens de richtlijnen van het RIVM, iedereen dient geregisterd te worden bij binnenkomst. Onze hotelbar sluit om 23.00 uur.

Onze lobby is helaas weer gesloten en niet meer toegankelijk zijn voor onze hotelgasten en passanten.

Terras:
Ons terras blijft geopend voor onze hotelgasten vanaf 17:00 volgens de richtlijnen van het RIVM, wanneer het weer dit toelaat.

Lunchbuffet, Zondagsbrunch, en Live Cooking:
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Kerst:
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om te reservering voor de kerstdagen, we houden u op de hoogte via facebook, Instagram en onze website wanneer we u meer duidelijkheid kunnen geven.

Richtlijnen restaurant activiteiten

  • Heeft u, uw partner of iemand uit uw huishouden verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen;
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers;
  • Bij aankomst in het hotel zal er een controle gesprek plaatsvinden omtrent uw gezondheid;
  • Hoesten en niezen in de elle boog en maak gebruik van papieren zakdoeken;
  • Een gezelschap/reservering mag vanaf heden uit maximaal 4 personen bestaan.
  • Gelieve zoveel mogelijk af te rekenen met de pin, de creditcard of andere contactloze betaalmiddelen;
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op;
  • Het kan zijn dat u in een andere restauratieve ruimte zit dan u gewend bent;
  • Het desinfecteren/wassen van de handen wordt geadviseerd voordat u het restaurant of de zaal binnenkomt;
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Per heden vragen wij onze gasten (zonder tafelreservering) zich te registreren bij ontvangst bij een medewerk(st)er of via het snelle registratieformulier (hiervoor kan u een QR-code scannen bij aankomst in het hotel). Indien u reeds een reservering gemaakt heeft vooraf hoeft u zich alleen bij ontvangst te melden, registeren is dan niet nodig. LET OP: u dient zich wel te allen tijde te melden bij een medewerker om de beschikbaarheid van een tafel na te gaan.
  • Helaas kunnen wij gedurende deze periode niet altijd aan uw voorkeur voldoen. Wij hopen op uw begrip in deze.
  • Om al onze gasten zo goed mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet mogelijk om apart (per persoon) of in gedeeltes te betalen. Per reservering/tafel verzoeken wij u één betaling voor het gehele gezelschap te doen.
  • Indien u zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.

Zalen

Met de aangescherpte maatregelen mogen er nog maximaal 30 gasten in onze vergaderruimtes verblijven.

Veiligheid staat te allen tijde voorop en wij zullen daar rekening mee houden met de routing en opstelling zodat u zorgeloos en veilig zaken kan blijven doen.

We begrijpen dat u misschien toch nog wat vragen heeft, u kunt hiervoor terecht bij onze salesafdeling via 020-820 7601.

Zwembad & Wellness

Ons zwembad en wellness zijn geopend voor alle hotelgasten (op basis van beschikbaarheid). Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad.
Natuurlijk gelden in ons zwembad en onze wellness ook de hygiënevoorschriften.

Fitness

Onze fitness faciliteiten zijn beperkt open voor hotelgasten (op basis van beschikbaarheid). Informeer bij onze receptie naar de mogelijkheden.
Natuurlijk gelden in onze fitness ook de hygiënevoorschriften.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?

  • U kunt als hotelgast met een kamer reservering weer genieten van een heerlijk ontbijt, lunch en/of a la carte diner in ons hotel. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw ontbijt, lunch én/of a la carte diner reserveren door dit aan te geven in het memoveld van uw reservering.

Kunnen we weer in het restaurant eten zonder hotel overnachting?

  • Nee, helaas is ons hotel alleen toegankelijk voor gasten met een hotelovernachting. Dit geld voor zowel ons ontbijtbuffet, lunch en á la carte diner gedurende de gehele dag.

Moet ik een tijd reserveren om te ontbijten?

  • Ja, indien u gebruik wenst te maken van het ontbijtbuffet in ons restaurant zal er een tijdslot van een 1 uur gereserveerd moeten worden. Deze zijn beschikbaar op de volgende tijden:
    • Maandag t/m Vrijdag
      • 06:00 tot 07:00
      • 07:00 tot 08:00
      • 08:00 tot 09:00
      • 09:00 tot 10:30
    • Zaterdag en Zondag
      • 07:00 tot 08:00
      • 08:00 tot 09:00
      • 09:00 tot 10:00
      • 10:00 tot 11:00

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Wat is het beleid tot alcohol consumptie?

  • Wij mogen onze hotelgasten alcohol schenken tot 20:00, dit geld ook voor roomservice bestellingen.

Wat is jullie mondkapjes beleid?

  • Op dit moment dragen onze medewerkers die in contact met gasten komen (zoals bediening, receptie) wel mondkapjes. Voor onze gasten is het geen verplichting in het hotel, het advies daarentegen van de overheid is om dit wel in openbare ruimtes te dragen, echter is dit aan de gasten zelf.

Kan ik weer komen brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?

  • Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad en de fitness geopend?

  • Zowel onze fitness en zwembad/wellness is op basis van beschikbaarheid geopend voor onze hotelgasten. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kunt u tijdens uw verblijf hiervoor een reservering maken, vraag onze receptie medewerkers voor meer informatie.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?

Al onze faciliteiten zijn beperkt open voor hotelgasten. Informeer bij onze receptie naar de mogelijkheden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Extra huisregels gedurende corona periode

In ons hotel en restaurant gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onzemedewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om devolgende regels na te leven:

  1. Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:
    • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
    • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
    • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
    • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.
  2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk & medewerkers

Versie 14 oktober 2020