Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom bij hotel Oostzaan-Amsterdam!
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan
Ervaar de zomer bij hotel Oostzaan

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Vanaf 1 juli mogen we naast onze hotel gasten ook bezoekers van buiten af ontvangen in ons restaurant, bar, lobby en op ons terras. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel.

Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Komt u bij ons overnachten, vragen wij u om uitsluitend contactloos te betalen met PIN,Mobiel, wearable of creditcard. Dit om zoveel mogelijk fysiek contact te voorkomen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Vanaf heden kunnen zo wel hotel als niet hotel gasten gebruik maken van ons ontbijtbuffet, á la carte lunchen en diner in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Boek online uw tafel, indien 5 volwassen of meer dient u uit één huishouden te komen;
  • Bij aankomst stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers, volgens de richtlijnen van het RIVM. Voor roomservice wordt een bedrag van € 10,- in rekening gebracht.

Hotel Bar en lobby
Onze hotel Bar en lobby zijn weer geopend, we vragen u vriendelijk een reservering te maken. Ook hier volgend we natuurlijk de richtlijnen van het RIVM

Terras
Ons terras is voor zowel hotel als niet hotel gasten geopend wanneer het weer dit toelaat.

Brunch, lunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Zwembad & Wellness

Ons zwembad en wellness zijn geopend voor alle hotelgasten (op basis van beschikbaarheid). Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad.
Natuurlijk geldenin ons zwembad en onze wellness ook de hygiënevoorschriften.

Fitness

Onze fitness faciliteiten zijn beperkt open voor hotelgasten (op basis van beschikbaarheid). Informeer bij onze receptie naar de mogelijkheden.
Natuurlijk gelden in onze fitness ook de hygiënevoorschriften.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?

  • U kunt als hotelgast met een kamer reservering weer genieten van een heerlijk ontbijt, lunch en/of a la carte diner in ons restaurants. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw ontbijt, lunch én/of a la carte diner reserveren door dit aan te geven in het memoveld van uw reservering.

Kunnen we weer in het restaurant eten zonder hotel overnachting?

  • Ja, voor meer informatie vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze receptie via 020-820 7600 of reserveer uw tafel online.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch of brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?

  • Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?

  • Ons zwembad is op basis van beschikbaarheid geopend voor onze hotelgasten. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kunt u tijdens uw verblijf hiervoor een reservering maken, vraag onze receptie medewerkers voor meer informatie.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 19 juli 2020