Direct naar de contentDirect naar de footer
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan

Hotel is open

Op deze Corona pagina zullen wij de informatie bijwerken met betrekking tot alle informatie die bij ons bekend is. Veel antwoorden op uw vragen treft u hier!

Op dit moment gelden als beperkende maatregelen alleen nog de basis coronaregels. Ook is het dragen van een mondkapje NIET MEER VERPLICHT en zullen wij hier niet meer op handhaven. Uiteraard bent u vrij om een mondkapje te dragen als u dat prettig vindt. Wij vragen u de basisregels te respecteren om op een veilig en ontspannen manier te genieten in ons hotel.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

In ons hotel hanteren de volgende uniforme maatregelen:

  • Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen. We behouden ons het recht om u te vragen naar uw corona toegangsbewijs.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Onze zwembaden en fitnessruimtes zijn geopend. U kunt ook gebruikmaken van onze wellness-ruimtes, kleedkamers en douches bij het zwembad. Houd u er rekening mee dat er een maximum aantal personen gehanteerd wordt. Informeer voor naar de mogelijkheden en specifieke maatregelen in het betreffende hotel.
  • Onze restaurants en hotelbars zijn geopend tijdens de gebruikelijke openingstijden, voor hotelgasten en gasten buiten af.
  • Het is niet meer mogelijk om diner op te halen via take away tijdens uw verblijf, roomservice (tegen toeslag) is wel mogelijk.

GEPASTE AFSTAND IN ONS HOTEL

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen blijven waarborgen. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

HYGIËNE IN ONS HOTEL

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.

MAATREGELEN IN ONS RESTAURANT

  • Ons restaurant en hotelbar zijn geopend tijdens de gebruikelijke openingstijden, voor hotelgasten en gasten buiten af.
  • Het is niet meer mogelijk om diner op te halen via take away tijdens uw verblijf, roomservice (tegen toeslag) is wel mogelijk.

Overnachten

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken u wegwijs en we staan open voor vragen.
  • In de lobby zijn diverse desinfectie apparaten om uw handen te reinigen na uw reis en tijdens uw verblijf.
  • Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u.
  • Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.
  • Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt.

Eten & drinken

Ontbijt:
U kunt weer zonder beperkingen gebruik maken van ons ontbijtbuffet.

Lunch & Diner:
Alle restauratieve binnenruimtes (restaurant/lobby/bar) zijn weer geopend! Voor de lunch van 11:00 tot 17:00 uur en het diner van 17:00 tot 22:00 uur. Wij hebben meerdere restauratieve ruimtes waar we gebruik van maken, houdt u hier rekening mee.

  • Via de receptie dient u een tafel reservering te maken of reserveer telefonisch uw tafel voor aankomst via 020 - 820 7600;

Houdt u er rekening mee dat reserveren zeker aan te raden is voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf anders kan het zijn dat wij u moeten teleurstellen!

Roomservice:
Voor gasten die liever op hun kamer dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers, volgens de richtlijnen van het RIVM. U kunt roomservice bestellen tot uiterlijk 21:00 bestellen en er wordt een extra toeslag gerekend voor roomservice.

Op uw kamer treft u een QR code aan, hierop kunt u ons roomservice menu terug vinden en direct uw bestelling plaatsen en veilig betalen.

Hotelbar en lobby:
Onze lobby en hotelbar zijn weer geopend voor zowel hotel als niet hotelgasten volgens de richtlijnen van het RIVM, iedereen dient geregisterd te worden bij binnenkomst.

Terras:
Ons terras is voor zowel hotel als niet hotel gasten geopend wanneer het weer dit toelaat. Wij nemen voor het terras geen reserveringen aan, iedereen dient geregisterd te worden bij binnenkomst.

Lunchbuffet, brunch, en Live Cooking:
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Richtlijnen restaurant activiteiten

  • Heeft u, uw partner of iemand uit uw huishouden verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen;
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten en medewerkers;
  • Bij aankomst in het hotel zal er een controle gesprek plaatsvinden omtrent uw gezondheid;
  • Hoesten en niezen in de elle boog en maak gebruik van papieren zakdoeken;
  • Gelieve zoveel mogelijk af te rekenen met de pin, de creditcard of andere contactloze betaalmiddelen;
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op;
  • Het kan zijn dat u in een andere restauratieve ruimte zit dan u gewend bent;
  • Het desinfecteren/wassen van de handen wordt geadviseerd voordat u het restaurant of de zaal binnenkomt;
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen u naar uw tafel.
  • Per heden vragen wij onze gasten (zonder tafelreservering) zich te registreren bij ontvangst bij een medewerk(st)er of via het snelle registratieformulier (hiervoor kan u een QR-code scannen bij aankomst in het hotel). Indien u reeds een reservering gemaakt heeft vooraf hoeft u zich alleen bij ontvangst te melden, registeren is dan niet nodig. LET OP: u dient zich wel te allen tijde te melden bij een medewerker om de beschikbaarheid van een tafel na te gaan.
  • Helaas kunnen wij gedurende deze periode niet altijd aan uw voorkeur voldoen. Wij hopen op uw begrip in deze.
  • Om al onze gasten zo goed mogelijk te kunnen helpen is het helaas niet mogelijk om apart (per persoon) of in gedeeltes te betalen. Per reservering/tafel verzoeken wij u één betaling voor het gehele gezelschap te doen.
  • Indien u zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen.

Zalen

In verband met de aangescherpte maatregelen zijn er verscherpte maatregelen om een zaal te reserveren in ons hotel, we vragen u vriendelijk contact op te nemen indien u een zaal wenst te reserveren.

Daarnaast blijven wij uiteraard bereikbaar om al uw andere vragen te beantwoorden en om aankomende reserveringen met u te bespreken. Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan gerust contact op met onze sales afdeling via sales@oostzaan.valk.nl.

Faciliteiten

Zwembad en wellness, geopend tussen 09:00 en 22:00
  • Onze zwembad en wellness zijn geopend voor alle hotelgasten.
  • Het houden van 1,5 meter is verplicht. Is het druk in het zwembad? Vermijd de drukte en bezoek onze faciliteiten op een later moment.

Fitness, geopend tussen 06:00 en 22:00

  • Onze fitness is geopend voor alle hotelgasten.
  • Het houden van 1,5 meter is verplicht. Is het druk in de fitness? Vermijd de drukte en bezoek onze faciliteiten op een later moment.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het hotel eten?

  • Ja, ons restaurant is weer geopend voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf.

Is jullie terras geopend?

  • Ja, ons terras is dagelijks geopend. Voor ons terras kunt u geen reservering maken.

Moet ik een reservering maken om te dineren in het hotel?

  • Ja, we raden zowel onze hotelgasten als gasten van buitenaf een tafel reservering te maken. Anders kan het zijn dat wij u moeten teleurstellen!

Moet ik een tijd reserveren om te ontbijten?

  • Nee, dat is niet meer nodig. U kunt weer zonder beperkingen gebruik maken van ons ontbijtbuffet.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt bij ons comfortabel overnachten, helaas zijn wel verschillende faciliteiten gesloten.

Hoe zit het precies mijn de annuleringsvoorwaardenvan mijn kamer reservering?

  • Voor alle annuleringsvoorwaarden verwijzen we u graag naar de bevestiging van uw reservering, daarnaast kunt u meer informatie terug vinden door hier te klikken.

Wat is jullie mondkapjes beleid?

  • Ook is het dragen van een mondkapje NIET MEER VERPLICHT en zullen wij hier niet meer op handhaven. Uiteraard bent u vrij om een mondkapje te dragen als u dat prettig vindt.

Kan ik weer komen brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?

  • Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad en de fitness geopend?

  • Ja, u kunt als hotelgast weer gebruik maken van het zwembad, onze wellness en fitness.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Extra huisregels gedurende corona periode

In ons hotel gelden strikte maatregelen om u, onze andere gasten en onzemedewerkers een veilig en gastvrij verblijf te verzorgen. Om die reden verzoeken wij u om devolgende regels na te leven:

  1. Het hotel hanteert een strikt beleid op het gebied van hygiëne en veiligheid. Dit wordt ook op diverse plekken in het hotel aangegeven en/of u wordt hierop gewezen door onze medewerkers. U dient zich aan dit beleid te houden en ook instructies van de medewerkers op dit gebied op te volgen. In het bijzonder:
    • te allen tijde 1,5 meter afstand houden van andere gasten en personeel;
    • bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging vanaf 38 graden Celsius thuisblijven of – indien de klachten tijdens uw verblijf/bezoek optreden – het hotel verlaten;
    • thuisblijven indien een huisgenoot verkoudheidsklachten en koorts en/of benauwdheidsklachten heeft of heeft gehad waardoor u volgens de maatregelen van de overheid ook gedwongen in quarantaine moet blijven;
    • de overige maatregelen zoals in het hotel aangegeven opvolgen.
  2. Indien een gast zich niet houdt aan (één van) de maatregelen of een instructie van het personeel op het gebied van hygiëne, veiligheid en routing niet opvolgt, is het hotel gerechtigd om u te gebieden het pand te verlaten en/of u de toegang te ontzeggen. Het hotel is voorts gerechtigd om eventuele schade te verhalen bij niet-naleving van deze Covid-19 (Corona) regels.
  3. Onze standaard huisregels kunt nalezen door hier te klikken.

Met gastvrije groet,

Familie van der Valk & medewerkers

Versie 26 juni 2021

Hotel Oostzaan is afhankelijk van de maatregels opgelegd door de overheid en gemeente, indien hierin aanpassingen worden gedaan zijn we helaas genoodzaakt deze door te voeren, zonder eventuele korting op de aangeboden kamerprijs of arrangementen.