Direct naar de contentDirect naar de footer
Welkom bij hotel Oostzaan-Amsterdam!
Comfortabel ontspannen
Gastvrij Van der Valk Oostzaan
Ervaar de zomer bij hotel Oostzaan

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Vanaf 1 juni kunnen gasten zonder hotelreservering ook weer gebruik maken van ons terras. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel.

Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Komt u bij ons overnachten, vragen wij u om uitsluitend contactloos te betalen met PIN,Mobiel, wearable of creditcard. Dit om zoveel mogelijk fysiek contact te voorkomen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Momenteel kunnen alleen gasten met een hotelreservering ontbijten, lunchen en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers, indien u op de kamer wenst te ontbijten zijn er op aanvraag ontbijtpakket te bestellen.

Brunch, lunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunch, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras
Ons terras is voor zowel hotel als geen hotel gasten geopend wanneer het weer dit toelaat.

Bar
Helaas zijn op dit moment onze bar gesloten. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Zwembad

Ons zwembad is op basis van beschikbaarheid geopend voor onze hotelgasten. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kunt u tijdens uw verblijf hiervoor een reservering maken, vraag onze receptie medewerkers voor meer informatie.

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellness faciliteiten zijn momenteel gesloten en daarom niet beschikbaar voor onze hotelgasten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?

  • U kunt als hotelgast met een kamer reservering weer genieten van een heerlijk ontbijt, lunch en/of a la carte diner in ons restaurants. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw ontbijt, lunch én/of a la carte diner reserveren door dit aan te geven in het memoveld van uw reservering.

Kunnen we weer in het restaurant eten zonder hotel overnachting?

  • Ja, voor meer informatie vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze receptie via 020-820 7600.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?

  • Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?

  • Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om lunch of brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?

  • Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?

  • Ons zwembad is op basis van beschikbaarheid geopend voor onze hotelgasten. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kunt u tijdens uw verblijf hiervoor een reservering maken, vraag onze receptie medewerkers voor meer informatie.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

  • Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 28 mei 2020